:)

Nu sitter jag vid den bärbara datorn och lyssnar på musik, och kollar runt lite på bdb.
När jag egentligen borde plugga lite historia. Men vi har fixat lite med datorn, så de är bättre
ljud och fixat ett nedladdningsprogram också. Så därför sitter jag här, laddar ner ny musik! :)
Så sitter jag och sjunger för mig själv, haha, det är ju bra att jag är själv då.
För jag kan ju inte säga att det låter så bra precis.
Nu blev det stopp i mitt huvud, kom med förslag på bra låtar vettja!
Denna måndag 17 december, har gått snabbt. Vilket gör att det snart bara är 6 dagar kvar till julafton! :)
På torsdag har vi julavslutning i skolan, skööönt me lov! :D:D
Eller... Det blir inte så mkt lov för mig endå, men inga prov, inga läxor, inga inlämningar o sånt.
Det blir att jag ska spendera min tid på pärsons tunna skivor, kan ju iaf hoppas på att jag får vara på
samma maskin som Frida eller ngn annan rolig person, får då går tiden lite snabbare iaf.
Och ett måste när man jobbar där jag gör, är mobilen/mp3! Det går inte att klara sig utan musik. 
Dagen känns som en evighet då, tro mig. Har hänt att jag har glömt min mobil ett antal ggr då jag har fått
klara mig utan musik. Dötrist. Ett annat plus med pärsons är att man får tid att tänka. Haha xD 
Iaf om man står på "mitten"  på masiken, för då är de så lugnt så att man bara tänker.
Om man inte står där med ngn då dvs, då snackar man med han/hon.
Drar ngr roliga skämt och gåtor! Haha, Nu har ni fått reda på lite om mitt jobb ;)
Inte så roligt precis, men de duger. Är för lat att söka annat som sagt.
Nu ska jag faktiskt vara duktig och göra klart min historia läxa, eller iaf börja med den.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag pluggar historia nu, typ hela Kinas historia :S

2007-12-17 @ 19:35:31
URL: http://Ntm89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0