HEJ!

Okej, det var längesen jag skrev. Dålig uppdatering, dåligt Caroline.
Aja, har väl inte så mycket om skriva om, men skriver endå.
Jobbade ons, tors och fre, rätt roligt faktiskt. För jag fick va på samma maskin som
Frida, ska va de hela nästa vecka också! Hoppas på de till sommaren med! ;)
Idag var jag och mamma på väla, och duktig som jag är så övningskörde jag dit och hem!
Köpte en tröja, en jeansklänning, en klocka och två halsband. Trevlig dag med andra ord.
Nu sitter jag och väntar på att Frida ska komma hem, så ska vi åka och sola!
Så att man får lite färg till nyår, vill ju inte va blekfis ;P Sen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på.

Nu orkar jag inte skriva mer, så hejdå! :D

Kommentarer
Postat av: Malin

jaa du måste skriva oftare! :P

2007-12-29 @ 23:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0