Julmat..

Happ, nu sitter man här. I Klassrummet, och väntar på att klockan ska bli 12.50.
Så att matten kan börja, en timme kvar typ.
Ska förhoppningsvis få tillbaka våra matteprov idag.
Hoppas på det bästa som sagt, annars vet jag inte vad jag gör :(

Vi va precis och åt, julmat. Inte gott.
Jag kan inte fatta att vissa bara älskar julmat, den är ju inte alls gott.
Tur att man inte äter det så ofta.
Men man fick iaf pepparkakor och clementiner, det är gott :)
Julmusten och lussebullen saknades dock.

Idag ska jag göra klart historian, för den är till imorgon.
Jag gjorde aldrig klart den igår, gjorde en massa annat som jag inte skulle göra.
Duktigt Caroline.. Eller jag gjorde A och B, men sen kom jag inte längre.
Så historia står det på mitt schema idag, ska övningsköra också hade jag tänkt.
Slutar tidigt idag, skönt. Nu har jag inget mer att skriva.

Imorgon måste jag låna en engelskabok, för det är sista dagen för det.
Känner inte för det idag precis, malin är inte heller här för den delen.
Så vi bestämde oss för att göra det imorgon.
Har redan en svenska bok, Stolthet och fördomar av Jane Austen.
Den är rätt bra, för att vara skriven på den tiden ;P Haha.

Om fem dagar är det julafton men jag har som sagt inte några julkänslor.
En bra sak är iaf att jag har köpt klart alla julklappar, eller nästan iaf.
Jag har mamma kvar, jag vet dock inte vad jag ska köpa till henne..
Nu måste jag sluta skriva för marie ska låsa in datorerna.


Kommentarer
Postat av: anna

Jag håller med dig! Jag förstår inte alls de som älskar julmat.

2007-12-18 @ 12:11:53
URL: http://stalkeranna.blogg.se
Postat av: Malin

Har du läst mycket i boken? är den bra? :P

Postat av: anna

de beror på vem som har gjort köttbullarna å de..å inte MAMMA SCANS för de är en massa fettklumpar där i.

eeu.

2007-12-18 @ 18:25:38
URL: http://hotdog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0