Måndag - Ny skolvecka.

Ja, nu börjar man räkna ner skoldagarna innan vi slutar skolan! Wiie :)
På lovet ska jag: Fira jul, umgås med släkt och vänner och såklart så ska man fira nyår, vart ngnstans är inte ännu bestämt men någonstans blir det! , jobba blir det en hel del antagligen, men alltid gött me extra pengar speciellt om jag och frida ska till gran canaria i januari :D men allt hänger på Hansa (chef på pärsons) och  så ska jag göra en massa annat skoj :) Lovet ser jag fram emot.  
 
Idag hade vi sovmorgon, skönt. Ingen historialektion. Vi fick jobba med vårt arbete vart vi ville. Men jag och Anna är färdiga, så de slapp vi! Sen va resten av dagen också rätt slapp. Men nästa vecka kommer det inte bli slappt om jag säger så :( Det blir minst två prov. Två saker som ska göras muntligt. Sen blir de säkert något annat också, men som jag inte vet nu. SUCK! Men sen till helgen( inte denna som kmr nu, utan nästa!) , blir det kanske(!) fest hos mig :)  Får se hur min mun mår xD Ska ju dra ut en visdomstand på onsdagen, autch. Förra gången tog de rätt lång tid innan det hade blivit bra och slutat blöda. Så, om jag säger så här. Festen hänger på min mun! xD
Nu vet alla de, eller iallafall alla som läser min blogg. Vilket inte är så många, tror det är sex stycken i genomsnitt eller ngt. Så jag kanske bör säga det på msn istället ^^

Ne nu har jag inte tid och skriva mer, jag ska faktiskt plugga lite på engelskan. Så slipper jag ta allt i helgen!
Hej!

Kommentarer
Postat av: anna

haha det hänger på munnen ;)

2007-12-06 @ 18:21:19
URL: http://hotdog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0