Nu har jag bestämt mig!

Ja, som sagt, nu har jag bestämt mig.
Det blir party at my place på lördag! ;)
Party party, får ju passa på när man är ensam hemma (A)
Pappa kör taxi, så jobbar natten den här helgen.
Mamma är typ 80(?) mil hemifrån, hon är i tyskland
med några kompisar. Så i helgen, slår jag till.
Det är okej för pappa att ja har fest, gött. Han kanske dyker upp
någon gång under kvällens lopp, då måste ju han veta att jag har fest.
Han kanske får en bokning till vallås, självklart
att han tar en extra till sitt hus då. Men förthoppningsvis(!) ska det
inte hända ngt dumt. Iaf, om ni har lust att komma, får ni höra av er!

Idag, efter skolan. Så åkte jag och malin in till stan. Köpte julklapp till
Anna och Frida ;) Bara mamma kvar nu, vet inte vad jag ska köpa till henne.
Sen gick vi och fikade på Ulles, ovanligt va? ;) Jag är mätt fortf Malin xD
Sen kom mamma och hämtade mig vid Norra Station, tror ni inte att hon
skämde ut mig rätt mkt eller?! :O Åhh såå pinsamt, de va ju många som stod
och väntade på sina bussar, då kommer min mamma med bilen och tutar på mig
typ 6 ggr eller ngt :S Haha, Malin bara knäckte sig, tack ^^
Jo, efter de så övningskörde jag, wiie :D Och nu sitter jag här.
Tänkte kolla på Bonde söker fru snart, spelade in gårdagens avsnitt.
Sen kommer ju ännu ett avsnitt, det sista! :O Fan, då får man inte se den snygga
Fredrik mer :( xD Haha vilket skämt..

// Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0