Nyår!

Shoho, ikväll blir det fest! Kul kul! :D
Innan dess ska jag och frida äta hos mig. Lite förfest ;)
Vad säger du gumman? Festa hela natten? ;D
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Frida kommer hit vid fem.
Och de är för tidigt att börja göra sig i ordning.
Kanske borde gå och vila en stund? Är faktiskt lite trött, pappa väckte mig i morse :/
Så cyklade vi till Cervera och fixade present till Frida och Mamma.
Frida fyller år imon och mamma på lördag, grattis till er! <3
Aja, har inget mer att skriva i vilket fall..

GOTT NYTT ÅR! :D

Btw, har ni ngr nyårslöften? Mina är:
- Börja träna igen
- Inte äta lika mkt godis
- Sköta skolan mer än vad jag har gjort på den senaste tiden..
- Skaffa körkort efter/under sommaren!

Hum. Får väl se hur detta ska gå ;)

Hoppas att ni får en trevlig nyårsafton, för det tänker jag ha! :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Gott nytt år!!! :D

2007-12-31 @ 21:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0