Onsdag

Lång fast rätt slapp skoldag, skönt.
- Idrott - tråkig basket
- Historia - gjorde inget, jo anna städade sitt skåp jag tittade på (vi är färdiga med vårt arbete)
- Lunch, inte så god mat..
- Engelska - Jag, annie & amanda planerade en lek till nästa lektion annars ingeting
- Psykologi - Fick tbx provet, vg+ wiie :) med tanke att jag fick ig på första så va de här ju bra :D

När vi slutat tog jag bussen in till stan för att träffa frida :)
Köpte en julklapp till pappa och hittade ett linne som jag antagligen ska ha på nyår :)
Fast har inte bestämt mig riktigt, ska nog köpa det iallafall, tyckte om det!
Tyvärr så shoppade vi inte så länge för de va pisseväder, usch. Palla gå på stan då :(
Men vi bestämde oss för att åka hem och åka in till stan nästa vecka istället..
Aop, och nu sitter jag här. Ingen läxa/prov på veckan som är kvar, skönt.
Men däremot nästa vecka, suck säger jag bara :(
Ikväll blir det Bonde söker fruu och Topmodel, spännande ;)
Ne nu ska jag plugga engelska glosor som jag gjorde igår med, men så blir det
vi har måånga glosor som vi ska kunna, sen är det en hel del grammatik också.
Ja, ni hör ju hur det låter -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0