Söndagsstädning..

Idag ska jag städa mitt rum och ovanvåningen. Jippi, Not..
Men iaf, måste plugga lite engelska sen också. Den här veckan kommer bli jobbig:
- Historia redovisning
- Ska hålla i en lek på engelskan
- Engelska prov
- Matte prov 
- Spanska novell (som jag inte orkar bry mig om) Suck..
 Mmm, blir trött bara jag tänker på de.
Kan berätta lite om min helg ist, mkt roligare!
Fredag - mkt lyckad dag måste jag säga :)
Chill skoldag, slutade tidigt. Jag å anna åkte hem till mig och fixade oss inför kvällen,
emma åkte och jobbade en timme. Vi åkte taxi in till stan (m. pappa) Där vi köpte godis! Mums (A)
Sen gick vi hela vägen hem till emma xD Det kändes väldigt långt men de är det egentligen inte
det var för att anna hade med sig en 345 kg väska :P Aja, hos emma åt vi kvällsmat, sjöng singstar
och fixade oss lite till.. Sen va det dags att dra till Jakob, där det va förfest trevligt trevligt.
Sen vidare till Mia där festen var, kul :D Sen hem till Emma för att sova, vet dock inte hur mkt klockan va..
Lördag - bakis :/ Suck. Orkade inte göra ett piss. Skulle egentligen följa med emma till jakob som hade
fest denna kväll. Men nix det kände jag inte för precis ^^ Så kollade på två filmer och bara tog de lugnt.
Söndag - Plugga, städa, övningsköra och kolla andra avenyn. En helt vanlig söndag med andra ord.
Malin o emma ska dra och kolla när drott spelar, men palla kolla på dom :P Nope.. Sorry :P

Skola imon, jäj.. Nu ska jag ut o övningsköra! Hejhej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0