Yes.

Idag är jag på bra humör :) Varit det hela dagen, vet inte varför, har varit det bara.
Wiie :) Hade bara två lektioner idag, spanskan va rätt rolig idag för en gångs skull!
Sen hade vi håltimme tre timmar, så jag anna och lollo passade på att göra lite
nytta, så vi gick till foto och jobbade flitigt ;) Skönt, slipper man gå dit på fredag.
Sen sista lektionen hade vi matte läxförhör, och det gick bra, kändes som det
ialla fall, kunde allt. När vi slutat matten åkte jag anna och malin in för att köpa
julklappar (trodde vi) eller anna köpte en iaf :P För Malin och mig blev det dock inga.
Kanske blir att köpa julklappar på fredag istället! För jag känner verkligen inte för att
köpa julklappar bara några dagar innan julen, då är det skit mycket folk i stan, jobbigt.
Sen fikade vi också, det va roligt ;) Vi sitter vid det bordet nästa gång också tycker jag :D
Bra utsikt ;D Haha jag knäcker mig!

Nu ska jag plugga lite tänkte jag, blir att plugga engelska glosor.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0