Fredag kväll.

Japp, fredag kväll.
Jag sitter vid datorn, kul. Haha men faktiskt jag hade inte orkat göra ngt annat endå så.
Så, kollade idol, väntar nu på att det ska börja igen. Så man får se vilka två som
får komma till globen, dom två kommer bli Marie och Amanda.
hejdå Andreas! :D Imorgon ska jag in till stan med Malin, lite julshopping (?)
Kommer väl sluta med att jag köper ngt till mig själv, haha. På kvällen vet jag inte
vad som händer, ngt roligt hoppas jag på :)
Btw, så klippte jag min lugg idag. Vilket jag inte skulle gjort känner jag nu.
Lätt att vara efterklok som man säger! Den blev för tok för kort :/
Bra att den växer ut så snabbt som den gör.. Haha..
Nu känner jag att jag bara skriver, inte skriver om något viktigt.
Det är för att jag är trött, kanske skulle tvätta bort sminket och krypa ner i sängen.
Men nja, inte än. Nu loggade de in lite roligt folk på msn också.
Så sängen får vänta ett tag till.
Nu börjar idol :) Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0