Halloween

Man firar ju knappt halloween längre, jag kommer ihåg när man var liten.
Man klädde ut sig till häxa och gick runt och frågade "Bus eller godis".  
Nu är de halloween fest som gäller på lördag! :D
Tänkte att jag skulle va en djävul ;) En snäll djävul? xD
Eller har ni ngt annat tips till mig?
Imorgon ska jag in till stan och fika med Nina, som jag inte har träffat på evigheter!
Verkligen på tiden att vi träffas, kmr knappt ihåg när vi träffades sist.
Men de ska bli trevligt imon :) Kanske blir lite shopping också?
Egentligen har jag inte råd med detta, har ju precis varit i Göteborg och shoppat.
Men vaafan, lika kul me nya kläder :D På kvällen blir de fest :D De ska också bli roligt.
Har inte festat på länge, sist va de nog när vi va i Fbg. Och ja... Den kvällen va väl rätt skoj xD
Idag har jag övningskört, Träffade Frida när jag kom hem :)
Dig har jag inte heller träffat på länge, saknat ditt skratt och dig <3
Ne nu ska jag kolla på tv tänkte jag. Så hej.

Kommentarer
Postat av: anabanana

kan man vara en snäll djävul? xD haha

2007-11-03 @ 15:28:00
URL: http://hotdog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0