"Hej! Jag har rosa lugg, ska vi strula?"

Ja, om ni läste mitt förra inlägg så skrev jag att jag inte skulle festa den här helgen.
Det blev fest endå :D Jag åkte upp till Anna som bor i Hylte vi började laga lite tacos för vi va hungriga. Sen kollade vi på Råttatouille, rätt rolig faktiskt :P Sen fixade vi oss lite och drog till en som heter Maria som hade festen.
Packat me folk typ, men endå blev det en lyckad kväll :D Timmarna gick och vi blev lite trötta och gick från festen. Jag tycker att dom kan sätta upp gatlycktor i hylte! Iaf på vägen hem till Anna. Det va scary att gå där! Uhh..
Att du vågar cykla/gå där själv, modigt ;) Jao, vi somnade på en gång när vi hade lagt oss. Aw, jag måste bara berätta EN sak, skit roligt xD Men jag får inte säga vilka två på festen detta handlar om (A)
"Hej, jag har rosa lugg. Ska vi strula?" "- Ja, varför inte?" *Strular*
Hahahahha xD Sen en ännu bättre sak! Men de kan jag inte skriva för då avslöjar jag nog vem detta är. 
asg (A). Aja, dan efter då. Vaknade, åt frukost, kollade nästan klart på den andra filmen. Sen kom de ngn och hämtade Anna som skulle spela match i Skåne. Vilket du gör nu, hoppas de går bra! :D
Och jag fick gå ner till busshållsplatsen, klockan va inte så mkt, så jag gick till nästa hållplats. Intressant va? ;D
Detta va min lördag/ lite söndag :) Nu måste jag fortsätta och städa, sen plugga. Sen kanske övningsköra? Wiie. 

Kommentarer
Postat av: anabanana

mohahhahhaa xD fan vilken kväll xD

2007-11-12 @ 09:10:24
URL: http://hotdog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0