Hej :)

Imorgon är det fredag som är = med helg ;D Skönt.
Har bara ett förhoppningsvis lätt ledarskapsprov. Kan allt, så det ska nog gå bra.
Sen foto, men då ska jag bara lämna in mitt tema som jag är klar med. Sen kan jag gå hem :)
Ska låna hem en kamera över helgen också, men har inte bestämt mig för vilket tema jag ska
ha den här gången. Beroende eller känslor? Någon som kan ge förslag?
Nu sitter Nina och tjatar på mig att vi ska spela patients på msn, så fortsätter skriva snart..
Så, vann över henne! Mohaha :P Tillskillnad från Anna så vinner man ju aldrig över henne. Fuling :P
Ehm ja.. Helgen då? Vad händer i helgen folk? :)
Nu ska jag ner och äta mat, spagetti och köttfärssås. Mums!

Caroline

Kommentarer
Postat av: anna

haha vadå? de kan väl inte ja hjälpa..att jag är bäst på patiens? ;) haha

2007-11-15 @ 19:15:36
URL: http://hotdog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0