Hejhej

Måste bara säga att jag ser ut som en ekorre med ekollon i munnen enligt Lowwe.
Och de gör ja faktiskt, Anna sa att de såg ut som att jag hade sparat mat,  vilket jag inte har gjort.
Det är fortfarande svullet :O Jäj.. Snyggt liksom xD Tur att man inte ska festa den här helgen! Haha.
Igår träffade jag Frida. Först åkte vi och skulle fixa hennes naglar, vilket skulle bara ta 5-10 min.
Så jag stannade i bilen, orkade inte följa med. Tiden gick och de började bli kallt i bilen! Och lite ensamt ^^
Efter 40(!) min kom Frida te bilen, och sa förlåt att de tog så lång tid. De va lugnt, förutom att jag frös. 
Sen åkte vi hem till henne och kollade på Idol :) Yes, rätt person som åkte ut. Mattias är snygg och sjunger för det mesta bra, men Marie kommer vinna allt, tror jag iaf. Vad tror ni? ;)
Idag ska jag hem till Annabanana i Hylte, laga mat och kolla film. Fota min feta kind?! xD
Naj, de går inte Anna. Det kmr se dumt ut. Aja, vi får väl se vad som händer me de! :P
Nu ska jag ner och äta frukost, Ha de bra folk :)

Kommentarer
Postat av: anna

hahaha fan vilket roligt inlägg xD du knäcker mig carrou..klart vi ska ta kort =)

2007-11-10 @ 11:01:00
URL: http://hotdog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0