Hejhopp.

Haha, jag måste bara säga att vår klass äger på matte! Nooot!
Vi är 22 elever i vår klass, det var 3 (tre) som klarade godkändt! :O
Jag tror jag knäcker mig, Tyvärr så ingår jag inte i dom tre som fick godkänt.
Så nu gäller det att plugga matematik! 1+1=2 shohoo :D
Njae, så lätt är det tyvärr inte :( Det är inte bara matten som är jobbigt just nu det är allt typ :(
Psykologi prov imorron.
Spanska läxa torsdag
Redovisning i ledarskap på fredag
+ detta så vill man ju ha lite fritid också.
Jag längtar till helgen!!
Då vet jag inte riktigt vad som händer, film/fest? ;)
Julskyltning på söndag iaf, mysit! Hoppas de inte regnar bara :O
Ne nu måste jag plugga psykologi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0