Helgen :)

Måste säga att det blev en lyckad helg :D
Fredag: Då åkte jag jag in till stan med Nina för att träffa henne, har ju inte träffat dig på evigheter "/
Vilket jag inte förstår varför, tiden bara flyger iväg känns det som. Men iaf vi fikade och snackade :) Sen gick vi runt i stan och kollade lite kläder, köpte bla lite smink och utklädnad för morgondagen. Tiden gick fort och vi va tvugna att ta bussen hem för att båda skulle åt olika håll på kvällen. Jag åkte hem och fixade mig för kvällen, sen tog jag bussen hem till Micha för att förfesta lite ;) Sen tog vi bussen hem till Kitty, där festen va :) Jodå det va roligt, förutom att anneli blev av med sina saker (kamera,mobil,busskort) och de va ngr andra tjejer som också blev av med sina saker :O Asså, palla ta saker från ngn annan. Skaffa ett liv liksom, och köp egna saker. Aja timmarna gick och jag började bli trött, skulle egentligen sova hos Micha men jag va trött och tog bussen hem till Halmstad vid 2 ist. Mamma fick komma och hämta mig på Norra station. Sen hem och krypa ner under mitt duntäcke :)
Lördag: Vaknade bakfull "/ Usch, och jag som aldrig brukar bli det. Men men, lite vatten och panodil och den va borta. Kände inte för att festa på kvällen direkt men senare på kvällen så blev man lite festsugen ;) Anna och Emma kom hem till mig och vi förfestade lite. Efter ett tag ringde Ida och sa att dom va borta vid kyrkan, så vi gick bort och mötte dem sen gick vi tsm till Vicky där det va halloweenfest ;) Det va dock inte så många som va utklädda men men. Man kan ju inte tvinga folk att klä ut sig. Det va skoj, många man kände också :D Runt tolv-ett så kom de ännu mer folk, kul kul :)  Malin och Robin skulle egentligen också komma, men som vanligt vill inte Robin festa när det väl är tid för de. Aja, hoppas att Malin kan följa med ngn kväll i annat fall så räknar jag med dig på nyår ;) Bara så att du vet! Haha.
Söndag: Sov riktigt länge idag, skönt. Känner mig utvilad nu. Drack inte så mkt igår så jag kunde övningsköra lite idag. Jag, mamma och mormor åkte upp till Glagberget för att gå en sväng där. Skönt väder måste jag säga. Sen in på sjukhuset för att hälsa på Sonja. Ja, jag vet inte riktigt vad hon är till mig. Det är min mosters mans mamma. Nu sitter jag vid datorn, skriver blogg ;) Haha. Har lagt in alla bilder nu, så om ni vill se hur min helg har varit i bild så kan ni besöka mig på bilddagboken; Lagerstedt

Hoppas att ni har haft en rolig helg, för de har jag haft! // Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0