Lalalala :)

Helgen då.
I fredes var jag bara hemma och slappade, skönt de.
Kollade på Idol med mamma. Mattias åkte ut :( Tyckte att Anderas skulle åkt ut.
Men men, som jag har sagt innan så tror jag att Marie kommer vinna!
Lördagen då, Frida kom hem till mig. Hon fick vara min modell, skulle fota olika beroende.
Sen kollade vi på två filmer, vi funderade länge över om vi orkade sticka till Thores fest eller inte.
Men vid åtta bestämde vi oss, så snabbt in i duschen och fixa sig. Tog bara 40 minuter! Haha.  
Mamma körde oss, så vi slapp ta bussen. Hos Thore va de trevligt folk och dem var lagom packade xD
Det va roligt, tiden gick och det var dags att gå till bussen. Vi missade dock bussen.
Så det blev en skön taxiresa hem istället :) Nattinatti sen.
Söndag Frida kom hem till mig och vi hade ett snack om gårdagen xD
Och jag tänker inte ta upp om vad. Kan iaf säga att vi hade roligt på festen :)
Nu sitter jag och väntar på att hon ska komma hit igen. Blir väl film eller något :)
Hoppas att er helg har varit rolig, för det har min!
Skola imon då, sen stan med Frida <3

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0