Morgonpigg!

Ja, nu sitter jag och skriver blogg. Klockan är 07:25, tidigt.
För en gångs skull har jag lite extra tid på mig innan bussen går.
Skoldagen börjar med tråkig spanska, sen ska vi ut på stan och göra en marknadsundersökning.
Sen blir de nog kinamat med anna och malin, de bästa :)
Efter de, så ska vi ha mattelektion. Kanske får tillbaka proven idag?
Usch nej, hoppas inte det xD Haha. Nej. Nu ska jag borsta mina tänder
och sen gå till bussen! Hej! :)

____________________________________

Hej igen.
Kom precis hem från skolan. Stannade kvar längre för att framkalla min filmrulle. (Bilderna)
Dom visade sig att vara kassa, för lite ljus. Jippi, då blir det att ta kort i helgen igen!  Förlåt Frida ;)
Resten av de som är kvar av dagen ska jag: Övningsköra, gå en runda på Galgberget, plugga, kolla andra avenyn.
Kul och veta va? xD Haha, varför jag inte skriver om något vettigt nu är för att jag drar ut på min pluggtid. 
Känner inte alls för det! Men, jag har inget val. Så, Bye bye!

Kommentarer
Postat av: anna

nee plugga är ju inget kul :D haha

2007-11-20 @ 17:03:46
URL: http://hotdog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0