Segdator.

Just nu sitter jag i den lilla datorsalen i skolan.
Jag får damp på datorn, så seeeeeeeeg. Gamla datorer.
Tänkte vara duktig och skriva ut min engelska grej.
Men det går icke, finns ingen fungerande skrivare. Suck.
Datorerna inne i bibblan är upptagna, alla!
Fast på ett sätt är det skönare och sitta här.
Inget folk och här finns det stolar man får sitta på.
Mellanslags tangenten är seg, måste trycka hårt.
Så det låter mycket när jag skriver, tur att det bara är
jag och anna som sitter här! Vi sitter och lyssnar på musik,
jag skriver blogg och hon läser bloggar just nu.
Om tolv minuter börjar vår engelska. Undra vad vi ska göra,
alltså dom som inte ska redovisa idag.. Får väl se..
Efter engelskan ska vi ha psykologi, skönt att vi har bytat
lärare tycker jag, vi skriver inte lika mycket, och "tempot"
är lugnare. Och så ska jag rita lite i min almenacka så att
den blir lite färgglad och inte så trist.
Roligare om den har lite färg som Anna sa :) 
Nej nu får jag sluta skriva så att vi kommer i tid till engelskan..

Caroline

Kommentarer
Postat av: annnnnnnaa :D

sätt färg på livet :D

2007-11-21 @ 12:02:59
URL: http://hotdog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0