Turism

Nu sitter jag på turismlektion. Gör inte ett skit rent ut sagt.
Pallar inte heller för den delen. Känner för att gå hem, jag har ont i halsen.
Men vafan, bara en seg mattelektion kvar. Sen slutar vi. Så jag stannar.
Hem och plugga är jag inte så sugen på heller. Nu har jag inget mer att skriva.
Haha ^^  
"Choklad nyttigare än broccoli" - Läste precis att choklad var bra för hälsan, nyttigare än brocolli och äpplen. Gott ;)

TVILLINGARNA

22/5-21/6

Du kopplar av och har roligt, flirtar lite kanske. Allra bäst blir tisdagen om du är på resande fot nu.

Dagens horoskop, ja. Den enda resan jag ska göra idag, är bussresan hem.
Kanske träffar någon trevligt person på bussen? :)

Naj, nu orkar jag inte skriva mer.
För nu ska jag börja jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0