Plugg

Nu sitter jag och pluggar psykologi, skulle egentligen börja med det igår.
Men jag fattade inte det, så jag sket i det, men nu gick ja igenom det. Och det var faktiskt
inte så svårt som ja trodde ^^ Så nu håller jag på med det, tänkte göra klart det idag så jag
slipper det resten av veckan för då har jag så mycket annat. Om en timme ska jag GÅ till
mammas jobb och möta henne, bra med lite motion, fint väder ute med ju. Sen ska jag köra
en runda hem, får bli en omväg hem ;D Haha!
Ne nu får jag fortsätta med psykologin!
______________________________________________

Nu va de kväll, helgen har gått snabbt!
Jo, jag gick ju till mammas jobb, mötte både Lollo och Amanda på vägen :)
Väl framme på mammas jobb, möter mamma, vi sätter oss i bilen och kör.
Roligt roligt :) Hemma sen då, mamma upptäcker att hon har glömt en nyckel
som hennes jobb måste ha denna kväll. Så efter kvällsmaten kör jag dit, mamma går in
och lämnar nycklen och vi kör upp på galgberget och går runt! Fredrik är också med
denna gång. Sen kör jag hem igen :)
Detta var i stort sätt min dag idag xD Haha.
Nu ska jag bädda min säng sen börjar Andra Avenyn kl 8!

Adios.

Kommentarer
Postat av: annabanana

boooring :P

2007-10-21 @ 17:57:54
URL: http://hotdog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0