Shopping på Gekås.

Shoppa is the shit, som Anna skrev ;) Håller med henne.
Idag har jag, Anna, Mamma och Mormor varit på Gekås!
Trevligt trevligt :) Hittade ett par stövlar! :D Äntligen!? Haha ^^ Så länge jag har letat men inte hittat någora. Rikigt glad blev jag, Anna blev också glad, hon hittade två par :P
Sen gick vi in på Gekås köpte lite små saker, "bra att ha". Sånna grejer de brukar bli när man är där typ.
Vill ni se bilder, så får ni gå in på min bilddagbok. "Lagerstedt".

Nu ska vi göra klart psykologin, som ska vara inne senast tolv imorgon.
Sen har jag bara en lektion (foto), Malin ska vara med på den! :D
Sen har vi LOOOV :D<3 Så skönt.

Caroline

Kommentarer
Postat av: annabanana

yeaaaah!! We rock :D

2007-10-26 @ 17:58:31
URL: http://hotdog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0