Shopping

Idag åkte jag, Malin, Madde och Anneli till Göteborg och shoppade :D
Alla hann med tåget och var nästan pigga. Bara jag som är morgonpigg xD Vi fick sitta i den "tysta avdelningen".
De va rätt skönt faktiskt, satt och lyssnade på min mobil hela vägen upp till Gbg. Funderar på att lägga in lite nya låtar på den, dom är rätt tråkiga nu. Haha. Åt frukost på tåget också, gott. 1½ timme senare var vi i Gbg :D Tog ut pengar och rökpaus för Anneli och Madde. Sen shoooooopping :D Valde dock fel skor, men men. De va värt lite skoskav, köpte en tröja och ett festlinne. Invigning för de i helgen? ;D Haha.
Om ni vill se bilder får ni gå in på min bilddagbok: Lagerstedt
Samma namn, ja vet. Men kom inte på ngt bättre och jag tycker om mitt efternamn :)

// Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0