Söndags körning

Jaha, efter många om och men så har jag också skaffat mig en blogg som många andra.
Varför detta nu då? Jo, för att Malin ville ha något och läsa. Haha, nej mer som ett tidsfördriv kanske?
Den här dagen har varit rätt lugn, precis som resten av helgen. En "filmhelg". Rätt skönt faktiskt. 
Övningskörde idag, rätt duktig nu ;) Kanske inte behöver bli så många körlektioner på körskolan sen när tiden är inne för de om jag har tur. 
Nu sitter jag och latar mig framför datorn, kanske borde göra något vettigt.
Typ som att plugga, den här veckan är rätt chill. Men nästa vecka, veckan innan lovet, puh.. 
Att ALLA lärare ger oss läxor/prov/inlämningar just den veckan. Men men. Får väl göra mitt bästa. 

NU, blir de lite plugg innan de blir bra på tv. 
Ha de gött  // Lagerstedt.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0