Tisdag

Idag tog jag bussen in till stan för att träffa Malin, Madde & Anneli.
Malin, Robin och Jag kom tidigare in till stan så vi gick till Vattenporten och satt oss för att vänta 1tim på Anneli och Madde skulle komma. Tillslut kom dom och vi fikade :) Planerade lite inför morgondagen.
Ni blev lite sura för att ni inte får någon sovmorgon ;) Haha, men om vi ska hinna med allt så får man åka tidigt. Tihi. Hoppas att man hittar lite kläder, Malin vet ju hur de brukar sluta för mig ^^ Haha.

Halloweenfest i helgen flickor? :)
 
Nu ska jag kolla på tv, Ciao!

Kommentarer
Postat av: anabanana

jag vill oxå festa :D

2007-10-30 @ 20:32:19
URL: http://hotdog.blogg.se
Postat av: emmsipemmsi

jag vill med festa :D

2007-10-30 @ 20:43:54
URL: http://ehmaa.hogwaall.blogg.se
Postat av: Malin

HAHA jadu carru vi får se hur det blir me o hitta kläder xD du brukar ju vara så pedantisk haha :P

2007-10-30 @ 22:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0