15 April

Yes, klar med en spanska sak. Skrivit en text om en person som betyder mkt för mig. Nu har jag "bara" två texter till som ska skrivas på spanska. Idag har jag inte gjort mkt mer än varit i skolan och pluggat. Anna skulle egentligen sovit här men det passade inte så bra för henne, så vi får ta det ngn annan dag tkr jag :) Imorgon ska vi till kattegatt på ngn yrkesmässa. Det bästa är att vi slutar runt elva, skönt. Då blir det hem och plugga NK! :( Booring. Vi ska ha NK B sen i trean också, blö på de. Hoppas vi får byta lärare isf, dom vi har nu suger. Och det är jag inte ensam om att tycka. Nästan hela klassen tkr inte om dem. Jag menar om man har fått godkänt på ett prov ska man väl inte göra omprov?! Inte för att det gäller mig då, men endå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0