18 April

Smile it's friday! Jag börjar vid tio i ett idag, skönt att sova ut lite. Har bara en fotolektion då jag ska framkalla min filmrulle. Ikväll blir det fest med Micha, Anneli och Madde. Skoj skoj! Förfest hos mig ;) Jag börjar min lektion om 3½ timme, och jag vet inte vad jag ska fylla ut tiden med. Ingen rolig inne på datorn nu och jag är ensam hemma. Hum, Haha! Tränade som sagt igår, riktigt skönt. har lust att träna ett pass med mig? :) Isf kan ni ju höra av er, riktig bra träning måste jag säga. Solen lyser ute, underbart väder! Våren har kommit, snart kommer sommaren! Satt på balkongen en stund och njöt av värmen, passade på att ta lite bilder också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0