21 April

Lite surt, skrev en hel del precis. Aovesst då dör hela datorn p.g.a. för låg batterinivå. Tack datorn, för att du varnar mig innan liksom. Jag orkar inte skriva om allt jag skrev, men kan sammanfatta det lite. Årets första kulglass år jag tillsammans med Malin och Anna i detta underbara väder. Underbart våren har kommit! För att stanna kan man ju hoppas! Gick även runt lite i stan med endast en tröja (jackan nedstoppad i väskan) och ett par solglasögon på de. Nice! Malin och Anna shoppade en del kläder. Min plånbok tillåter inte mer klädköp denna månaden, så jag fick nöja mig med att bara kolla. Nu ska jag plugga lite matte, vi har ett "test" imorgon men jag ser det som ett prov. Ska sedan gå till Friskis för att möta upp mamma för att övningsköra en sväng ska även köra hem till mormor och morfar för att hämta Lajka som ska vara hos oss i tio dagar! :) Nu måste jag plugga, suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0