28 April

Idag kom jag och anna fram till att vi bara går 37 dagar kvar, sen är det sommarlov!!! Då har vi räknat alla dagar som är kvar, alltså vi har inte räknat ut hur många skoldagar det är kvar. Fatta vad härligt?! :D Tiden går såå snabbt, gud vad jag längtar nu!! :) Aja. Vi får väl ta en dag i taget ^^ Om ni vill se min helg i bilder så får ni gå in på min bdb! Idag var det skola som gällde igen.. Hade NP i english, gick väl bra. Hoppas jag :P Rätt slapp dag. Gjorde precis klart min spanish läxa, gött de! Så snart ska jag ta min cykel och cykla iväg till Friskis för att ta mig igenom ett medelpass. Ikväll händer det inte så mkt, plugga (som vanligt!!) sen kolla på Andra Avenyn vid åtta! :)  


Kommentarer
Postat av: anna

UNDERBART!! ;D;D

2008-04-28 @ 17:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0