4 April

Jag måste bara berätta en sak, jo idag skulle jag haft sovmorgon. Men fick jag det? NEJ! Gah så irriterande, när klockan var halv åtta så börjar dom borra utanför mitt fönster på asfalten. Och det lät ju inte lite heller, så det var inte en chans att jag skulle kunna somna om igen. Så trött som jag var ,va det bara att stiga upp.. Blä på er!
Idag var också första dan jag cyklade till skolan! Snabb som jag är (tillskillnad från anna är jag en sengångare på cykel, men det är en annan historia de!) men jag tyckte faktiskt att det gick snabbt, bara 4 minuter! Så det blir att cykla till skolan i framöver. (Om det inte är pisseväder, då vägrar jag). Raksträcka hela vägen också, ett minus är väl att jag får cykla förbi alla som går till Kg vid den tiden. Men äsch, palla bry sig ^^  

Fick precis reda på vad jag får tillbaka från skatten i år, och det är inte mkt att komma med precis :P Hela 387 kr. Jäj :D Haha not xD Kanske blir en tröja för dom pengarna, men men bättre att få tilbaka än att betala så jag ska inte klaga.. (Men lite mer kuuunde det ju varit (A)) Haha :P Ne, nu ska jag gå ut och hälsa på Anna som jag inte har träffat på tre(!) veckor!  

Kommentarer
Postat av: anna

haha ja cyklar inte snabbt^^

2008-04-06 @ 12:31:53
URL: http://hotdog.blogg.se
Postat av: Caroline

Haha, Det gör du visst de! Så tyst med dig.

2008-04-06 @ 15:34:38
URL: http://lagerstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0