Hej.

Yes, nu är det helg! Fast jag har haft helg hela veckan typ, så jag är inte så mkt i behov till att vara ledig. Men visst jag klagar inte :) Det blir nog inte så mycket ledighet för mig i helgen inte. Största delen av helgen kommer gå åt till att plugga, ja Caroline.. Så går det när man är hemma sjuk. Blä (A)

Ska göra klart/ börja på:
- Hotellarbetet
- Svenska läxa
- Historia läxa
- Turism uppgift
- Lära mig energiprincipen (Löjligt!)
- Sen är det säkert ngt annat också, som jag inte vet om..

Visst låter det kul, bli inte allt för avundsjuka nu inte! Tss. Imorgon ska jag vara hundvakt till min mormor och morfars hund, Lajka. Hoppas på fint väder så kan vi gå ner till stranden en sväng. Nej, nu ropar läxböckerna. Plugga en fredagskväll, jag vet! :O Men jag är så illa tvungen till det så. Kanske hinner med ngt roligt imon kväll. Hör av er om det händer ngt skoj vetja! :D Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0