Hundvakt

Idag har jag passat Lajka, underbar hund säger jag bara. Synd att hon är så gammal som hon är bara.. Vi tog oss en sväng mitt på dan ner till stranden där hon trivdes, och jag med! Det var underbart väder vi satt på en bänk och bara njöt. Hon lekte och busade, jag tog lite kort. Ett stort grattis till Anna Huttu och hennes lag som vann matchen och ska spela i div 1! Ikväll händer det inget speciellt, ska övningsköra hem till ngr vi känner där dom bjuder på fika. Lugn kväll med andra ord. O ni, tro de eller ej?! Jag har börjat laga mat, haha! När mamma kom hem stod maten klart på bordet. Det blev korv&stroganoff + fulkornsris + sallad. Riktigt gott faktiskt! Kanske händer fler ggr? ;) Haha. Ne nu ska jag ut och köra. Trevlig kväll på er! :D








 

Kommentarer
Postat av: anna

taaack kompis :D hihi fan va kul!!

2008-04-06 @ 12:33:27
URL: http://hotdog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0