Äntligen!

Yes, helgen är här. Gottit. Nu får jag äntligen vila upp mig. Det är väl meningen att man ska vila upp sig under sommarlovet men det har jag inte gjort. Jobbat in i det sista. Har inget planerat i helgen som sagt, får ta det som det kommer. Har köpt en massa nya DVD-filmer så kanske dags och kolla på dom :) Tänkte cykla bort till Hemmakväll och skämma bort mig med en massa gott godis. Det är jag värd. Idag kom även lönekuveret, på måndag är jag 11 700 rikare. Detta är för tre veckors arbete. Man tackar! Även om Pärsons är tråkigt och skit att gå upp tre på natten, så är de nästan värt det när pengarna kommer. Nu ska jag bänka mig vid tvn och sätta på en utav de nya filmerna. Om ni vill något, finns jag på mobilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0