Klippt mig!

Idag var det min sista arbetsdag för sommaren! Ingen mer Pärsons (för den här sommaren då dvs, lär ju komma tillbaka...) Det känns underbart att jag har tagit mig igenom dem här sex veckorna. Nu väntar jag bara på två lönecheckar, nämligen nu i augusti och september :)

Idag är det ingen rolig dag inte, det är sista sommarlovsdagen! Hur låter det liksom? Buhu! Imorgon börjar allvaret igen, nu har vi bara ett år kvar att ta oss igenom tjejer! We can do it ;) Det lär dessutom bli ett roligt sista skolår, studentfester, PA-arbete (PARIS!), bal (vad är en bal på slottet? (i vårt fall Tylöhus) alldeles... alldeles underbar? Det återstår och se!) "För vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten, fyfan va vi är bra!"  Dags att börja öva snart? Haha, skoja bara :P

När jag kom hem från jobbet idag tog jag bara de lugnt, sen cyklade jag in till stan och klippte av mitt långa hår. Inte sant vad det hade vuxit, längesen jag hade så långt hår. Framför allt luggen såg ju inte ett piss! Haha. Men nu är jag nyklippt och nöjd! Kort och bra, som det ska va. Tyckte det långa var alldeles för långt för min del, passar bättre i kortare. Eller är det bara jag som tycker det? :P Aja, det viktigaste är att jag är nöjd med det och det är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0