Mårtenssons - Kräm

Ikväll är det ferre som gäller! Snart kommer maaaaadeleien hit, så då blir det lite smått & gott. Kalas! Någon annan rolig person som har orken att festa ikväll - trots arbete imorgon? Nja, det ser inte så ljust ut på den fronten. Men man träffar alltid någon rolig figur där. Som förra gången - festa med Magnus Uggla är ju inte helt fel! Trevlig prick de. Det blir dock inga roliga bilder denna kväll. Som ni vet(?) Så blev min kamera stulten i helgen. Vafan liksom, låt andras saker vara! Hade massa bilder på den som jag inte hade lagt in på datorn, så jag gick miste om massa minnen :( Men vad finns det att göra åt saken? Jag har ingen aning om vart min kamera finns. Antagligen någonstans för att samla damm? De kan ju inte använda den precis. Så jävla meningslöst och sno saker, speciellt saker man int har någon användning för. Aja, jag får helt enkelt leva med det. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0