My life at the moment.

Kan ju börja med att säga att min helg har varit toppen. Det har inte blivit så många sovtimmar, men vem bryr sig? Detta beror på att jag jobbade i lördes mellan 6 och 15, dan innan var vi på stranden hela dagen och stekte, hem bytte om stack på fest! Sov två timmar! Upp och jobba, sleten som jag var. Jag fick vara ensam på min maskin med två andra sommarjobbare! Aja, det gick iaf bättre än förväntat? Hem, sov en halvtimme. Åkte iväg på släktkalas senare hem till Frida för lite förfest, efter det var det dags för utgång. Helt lyckad kväll förutom att min mobil blev tagen. Så jälva surt, men vad ska jag gör åt det nu? Finns inget jag kan göra - leva med det helt enkelt.. Ska köpa ny i veckan! Nu har en ny arbetsvecka börjat, tråkigt men samtidigt känns de bra för då räknas arbetsdagarna så smått till sitt slut. Ska jobba fram till dan innan skolan börjar! Det känns också lite surt, men det blir en massa goa pengar! Som lär behövas gott å väl, nu när höst och vinter smyger sig på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0