Regnet det bara öser ner...

Shit vad det regnar, det bara öser ner. Det har det gjort sen halv tio då jag gick upp, det har regnat konstant.. Så tråkigt. Det känns ju inte lockande att gå ut precis! Om två timmar måste jag gå ut, håll tummarna för mig att det har slutat att regna då. För då ska jag ta bussen hem till pappa!

Helgen har varit lugn men endå helt okej. Igår satt vi ett gäng tjejer i Annas förtält till husvagnen och åt god mat. Mysigt. Om man bortser från att det var full storm ute, typ. Det var egentligen meningen att vi skulle ut på puben senare men ingen av oss var speceillt pepp. Så tack och hej vi tog bussen åt olika håll.

Vet ni vad? Imorgon har jag bestämt mig för att börja träna igen! (Om det inte regnar, för jag pallar inte cykla till friskis i regn) Jag har inte tränat på evigheter så det är verkligen på tiden att jag börjar ingen. Det känns att man inte tränar nu, man blir så mycket piggare när man håller igång och tränar regelbundet.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Här regnar det också. Så himla tråkigt! Är sommaren slut nu?

2008-08-10 @ 12:26:42
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0