Decembermånad

Tro det eller ej, men det är det. 1:a idag, härligt att tråkiga november är över nu. Nu är det mysiga december :) Idag är vi egentligen lediga, men jag har inte gjort mitt religionsprov så jag fick masa mig iväg till skolan och göra det. Men det gick i alla fall bra, minst godkänt. Nu har jag bara två prov kvar denna veckan, jäj.. Ge mig fredag liksom.... Snart ska jag iväg till eurostop med mamma och kolla lite, tänkte köpa några julklappar. Få se hur det blir med den saken.

Hittade en otroligt fin bild på internet (not) Äsch, man kan ju inte bli bra på alla bilder ;) Madde och Vicky blev lika söta som vanligt. Bilden är från Underbar i fredes för er som inte fattade det.. Jag hade iaf en mucho trevlig kväll. Det får vi göra om tjejer! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0