Efterlängtade fredag!

Tvillingarna 22/5-21/6

Du längtar efter ordning och reda. Du blir ganska irriterad när dina planer måste ändras i sista stund.

Jaha, så här ser mitt horoskop ut idag. Vad är det som kommer att ändras i sista minuten? Håller tummarna att provet blir inställt? Men det skulle jag iofs inte bli irriterad för :S Aja, jag får väl se om horoskopet stämmer eller inte..

Idag är det ingen vanlig fredag, nej för det är fredagen den 5:e. Vilket innebär att jag kommer att ha lång ledigt nu! :D Jag är ledig hela nästa vecka då jag och malin kommer att befinna oss i Paris! Vad säger ni om de? ;) Så härligt. Komma bort från vardagen och besöka en storstad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0