En dag på stan

Helt slut nu, efter allt springade på stan. Hur kommer det då bli i Paris, efter en hel dag då vi har gått? Det kommer sluta med att vi går och lägger oss vid åtta :P Jag mötte som sagt upp Frida, kollade lite i affärer och sånt. Köpte inget, för det känns lite onödigt. Har ju tänkt och shoppa en del i Paris ;) Ett plus är att man blir (förhoppningsvis) ensam om just det plagget i Halmtad. Som annars inte är så vanligt. Ni fattar vad jag menar, Gina, Vero Moda osv.

Efter en sväng på stan med henne så mötte jag upp mamma för att prova min balklänning ytterligare en gång. Obs, dock i rätt storlek nu. Den satt som om den var sydd till mig, jag är jätte nöjd!! Nu vill jag gå på balen, visa upp min klänning :) 31 Maj kommer balen att äga rum ute på Tylöhus. Jo, jag vet det är ett tag kvar dit. Men det är alltid bra att vara ute i god tid! Det var tre månaders leveranstid på klänningen, så nu får jag gå runt och vänta på den i tre månader. Men det går förhoppningsvis snabbt! Nu måste jag sätta igång och packa lite, har inte packat något än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0