Juldagen

Oj, vad dålig uppdatering det har varit. Men jag har haft fullt upp med massa andra saker, ni vet. Allt som ska fixas innan julafton och allt annat. Jobb, började i måndes. Så jobbade mån, tis och ska jobba på lör. När jag inte har varit upptagen med något så har jag bara tagit det lugnt, njutit utav jullovet! Nu är julafton över för iår, och jag är faktiskt nöjd med mina julklappar :) Har dock inte fått alla ännu, dem kommer. Julafton spenderades hemma hos mina kusiner. Ja men Kalle Anka, julmat, glögg, Svensson svensson, ja ni fattar.

Ikväll blir det utgång, det är ju nämligen den största dagen på året som folk går ut på. Så det kan vi ju inte missa ;) Som det ser ut nu så ska vi hem till Lotta och förfesta hos henne, vart vi befinner oss resten av kvällen får ödet helt enkelt avgöra ;P

     

                          

                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0