Nyårsplanering!

Idag gick tiden på jobbet fort, så skönt när den gör det. Kan bero på att jag stod på samma maskin som Frida, mycket roligare när man har någon rolig och prata med! Skrev i förra inlägget att jag bara hade två dagar kvar, fel av mig. Frida ville att jag skulle jobba nästa vecka också, så utan att fråga mig först så frågade hon en utav cheferna, så det var okej. Så nu ska jag tydligen jobba in i det sista. Goa pengar, men kommer inte vara utvilad till skolstarten.

Snart så kommer Madde och Vicky hit, sen ska vi köra och handla lite mat. Vi ska nämligen vara här först för lite förfest plus nyårsmiddag, innan vi drar vidare då dvs :) Kan inte tro att det är nyårsafton redan imorgon! Vart har alla dagarna tagit vägen? Ne, säg de. Jag förstår inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0