Söndag, det känns.

Igår så jobbade jag mellan 6 och 15, gick rätt snabbt och bra. Förutom att jag fick va på den snabbaste maskinen. Så det gick i ett, ingen vila. Hoppas att jag inte får va där fler ggr, dessutom var dom mkt otrevliga på den maskinen! Aja, på kvällen var det utgång som gällde. Det blev en lockad kväll, faktiskt den roligaste på länge! Kvällen började hemma hos Ciccis kompis, där jag, Vicky, Madde, Kati, Lovisa och två killar var till halv tolv tiden. Sedan gick vi in till stan för att gå in på Valentine. I know, sunk ställe. Men det var faktiskt massa roligt folk där så de var roligare än vanligt :) Mötte bland annat; Madde, Anneli, Lotta, Ida.

Idag är det söndag, och det känns kan jag meddela. Men det är ju självförvållad så jag ska väl inte klaga? :P Idag ska jag inte göra någoting. Möjligtvis gå ut och gå en runda, ska ju ändå ut med hunden :) Hade planerat och träna, men det är inte bra att träna dan efter man druckit. Så jag får skjuta upp det till tisdag istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0