11 Februari

Svenska provet & engelska redovisningen gick väl bra, gjorde mitt bästa. Men lämnade inte in min engelska idag, ska göra det imon, anna upptäckte att jag hade lite stavfel och sånt och gullig som hon är så rättar hon det åt mig! <3 Nu håller jag på att fixa mina naglar, blir fransk manikyr, tar lång tid men snyggt blir det! Jag kör den billiga varianten, målar dom själv. Kunde ju gått till sån där nagelgrej, men jag känner att jag inte har råd att lägga flera hundra på mina naglar, så nu vet ni det med. Gud vad jag känner mig lättad nu, inga läxor/prov mer den här veckan och nästa vecka har vi sportlov ska antagligen jobba då, ska ringa Hansa imorron. På tal imorron, vi ska få tillbaka våra matteprov, jag är nervös, och jag blir irriterad om jag inte klarar provet pga de där talet jag missade suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0