29 Februari

Sitter i skolan nu och har hotellkunskap, skriver om mitt hotell som så fyndigt ska heta Hotell Lagerstedt!
Men nu har jag slut på ideer, vet inte vad jag ska skriva mer, men det är bara en kvart kvar på lektionen.
Sen ska jag ha spanska en halvtimme, sen foto. Lyssna på Krister är inget man vill göra, men tyvärr så måste vi. Ni ska bara veta han kan babbla om vad som helst. För normala personer hade det tagit typ 5-10 minuter, men för han tar det en timme! Blöö. Snacka om att han upprepar saker och ting hela tiden. Aja, längtar till vi har slutat iaf.
Då ska jag och anna till videomix och köpa godis, mums! :)

Kommentarer
Postat av: anna

mmmm va gott :D

2008-02-29 @ 12:00:43
URL: http://hotdog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0