Magaluf 08!

Nu är resan bokad, 7-21 Juni åker jag och frida till Magaluf, Mallorca.
Vi ska till Mallis! ;D Wiie, 2 HÄRLIGA veckor, åhh vad jag längtar. "Den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge" Hum, jag vet inte riktigt om jag kan hålla med. Men först och främst blir det ju Gran Canaria med familjen i två HÄRLIGA veckor. Åh va skönt det ska bli! :) Jag är född i fel land, det har jag sagt sen jag föddes typ. Jag vill att det ska vara sommar året om <3 Hur härligt skulle inte det ha varit? Drömma kan man ju göra.. Om 120 dagar (typ) så ligger vi på stranden och njuter Frida med en cider i handen, guuuud va härldigt. Gaah ;) Vet ni vad jag tycker? Ni som läser min blogg, jag tycker att ni kan följa med mig och Frida till Mallis och leva livet! Följa med oss att fira min 18årsdag och midsommarafton nere i Magaluf!

   <--- MAGALUF, MALLORCA! Underbart!


Nu måste jag sluta skriva, vi har släktkalas här. Så snart ska vi kolla på melodifestivalen.

Kommentarer
Postat av: anna

jo du de hade varit härligt :O men ja ska jobba :/

2008-02-12 @ 10:06:06
URL: http://hotdog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0