2008

Ja, nu va det nya året här!

Det firades hemma hos Micha där det va fest.
Det va tydligen en annan fest hos ngn mattias eller va han hette, i vilket fall så bodde han också i getinge.
Så ngn hade tydligen ringt honom och sagt åt honom att ta hans fest hem till micha. Vilket medförde att de kom och va skit mkt folk hemma hos micha, stackars dig :/ Inte kul att ha fest när de kommer så mkt folk, och speciellt inte om dom är oinbjudna också! Fy. Men jag hade iaf roligt, mkt roligt folk man kände :)
Tolvslaget firades med champagne, raketer, kramar, sång för Frida (som fyller 20 idag) Grattis till dig!
Festen va lyckad fram till tolvslaget, sen hörde jag ett rykte om att micha skulle köra ut alla. Så jag och frida tog våra saker och sprang till bussen, och vi hann med den precis. Annars så hade vi fått vänta på bussen 1½ timme, vilket vi inte kände för om de nu va sant att hon skulle köra ut alla. Får väl snacka med henne senare idag och fråga hur kvällen slutade. Frida och jag åkte iaf hem, mötte ngr kompisar på stan också som vi hälsade gott nytt år på! :) Om ni vill se hur min kväll var i bild, så får ni besöka mig på bilddagboken: Lagerstedt

Ja, det va allt jag hade att säga nu, kanske skriver lite ikväll med.
Nu ska jag göra något vettigt och inte sitta här och hänga. Tjarå.

Kommentarer
Postat av: Malin

bra :D skriv ner det datumet då ;) 19jan. Nästa lördag =) almgärd va oxå på. hon skulle snacka me ida o dem =) ses snart

2008-01-08 @ 07:48:12
URL: http://malincarolinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0