28 Januari

Jaha, måndag igen. Inte klokt va en vecka går snabbt :P Snart är de lov igen, eller om tre veckor rättare sagt. Då blir de jobb igen, medan vissa andra åker utomlands och gottar sig! :O Igår hjälpte jag Pilla att flytta hemifrån, gick bra, förutom att gubben som hade bott där innan hade ju ffs inte städat lgh, så när vi kom dit va de skit smutsigt, blää, så de va bara till att börja städa med en gång. Isch va äckligt de va, jag tror aldrig att han har städat. Jävla gubbe, man kan ju inte lämna en lgh så! Fy på dig. Idag då. Skola. Utvecklingssamtal, säger ju samma sak på varenda möte man har: "Caroline sköter sig så bra, det är inga problem med henne" Hum, onödigt och ha utvecklingssamtal då? Tycker iaf jag. Snart ska jag ta itu med mina läxor, suck. Ska ringa frida och prata lite med henne också. Ciao!

Kommentarer
Postat av: anna

hehe du kan inte mena mig va? :O :D

2008-01-29 @ 14:06:20
URL: http://hotdog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0