Fredagsmys

Sitter hos Frida nu, väntar på att hon ska bli klar (hon duschar) sen ska vi dra hem till andreas pojkvän i skedala, där det blir lite mat och film. Chillkväll med kompisar med andra ord :) Idag har jag varit i skolan, som vanligt, hade hotellkunskap roligt! :D Glad att jag valde den kursen. Sen hade jag foto, det är också roligt. Jag ligger bra till där, nästa vecka ska tema 2 in och jag är färdig med det så, nästa tema får vi välja mellan att fotografera vatten eller kommunikation, hum det blir svårt, vet inte vílket jag ska välja, vad tycker ni? Efter skolan stack jag och anna till videomix och köpte godis, mums. Deras godis är helt klart bäst! Sen gick jag till mammas jobb, övningskörde sedan därifrån till maxi och hem, hum ja, där har ni min dag i stort sett.. 

Nu har Frida suschat klart, HAHA! Fin stavning Caroline xD  Hejdå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0