Hotellkunskap.

Sitter i skolan nu och har hotellkunskap, kursen började idag. Den verkar rätt rolig! :) Vi ska göra vårt eget "drömhotell". Mitt hotell ska heta: Hotell Lagerstedt , men jag har inte riktigt bestämt mig vart i Sverige det ska ligga, det ska ligga i en småstad. Jag tänker mig något uppe i bohuslän, typ ljungkile eller lysekil. Va där med familjen i sommras och de är så fint där, mycket tursiter så det hade nog passat där. Annars kanske man skulle ta en stad man vet mer om, som ligger lite närmare. Typ Varberg kanske? Jag få se vad det blir.

Idag ska jag träffa Frida, vi ska in till stan och shoppa lite :) Sen hem och ta de lugnt, hon ville baka morotskaka så de blir väl de :P Imorgon blir det till att fira Frida som fyllt 20! Party party. Nu kan jag inte skriva mer, måste söka på några hotell och få lite "inspiration" till mitt hotell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0